loading...

ديجي دانلود dj download

اخبار فتاوری اطلاعات و بروزترین امکانات و سیستم عامل های جهان

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
سلام 0 299 afshin2kf
Dj s.kr بازدید : 160 سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 زمان : 23:52 نظرات (0)

مایکروسافت به‌طور رسمی تأیید کرده کاربران ویندوز ۱۰ مجبور نیستند برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به درایو USB، الزاما آن را قبل از خارج‌کردن Eject کنند.

Dj s.kr بازدید : 83 سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 زمان : 23:44 نظرات (0)

فیس بوک؛ شرکت مادر اینستاگرام یک چالش جدید را شروع کرده است. در جربان این چالش جدید، تمامی صفحاتی که یک بار تیک آبی(احراز هویت) گرفته اند، دوباره مورد بررسی امنیتی قرار می گیرند.

Dj s.kr بازدید : 115 چهارشنبه 23 تیر 1395 زمان : 11:27 نظرات (0)

موسسه ایران تاپیست با بیش از 5000 مترجم می تواند به شما این مژده را بدهد که مترجم متخصص برای ترجمه مقاله کامپیوتر شما را در کمترین زمان ممکن در اختیارتان قرار دهد.

اگر از تایپ کردن خسته شده اید،اینجا بهترین مکان برای تایپ فایلهای صوتی و ورد و اکسل ساخت پاور پوینت و.... میباشد.
کافی است سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید تا در کمترین زمان برایتان به صورت رایگان فاکتور صادر شود
برای سفارش آنلاین در ابتدا باید در وبسایت ثبت نام نمایید، ضمنا هنگام ثبت نام از کد معرف 68060 استفاده نمایید تا از تخفیفات بسیار ویژه ویژه  بهره مند گردید

سفارش تایپ پایان نامه های همین الان کلیک نمایید.

برای شروع ورودمستقیم به ترجمه همین الان اینجا کلیک نمایید.

Dj s.kr بازدید : 302 سه شنبه 18 اسفند 1394 زمان : 16:42 نظرات (0)

به گزارش دیجی دانلود؛ یکی از راهکار‌های امنیت بیشتر در شبکه‌های اجتماعی و سیستم‌های پیام رسان اینترنتی، تغییر رمز‌ عبور حداقل ماهی یک بار می‌باشد. حال در این گزارش قصد داریم تا نحوه تغییر پسورد اسکایپ در کامپیوتر و یا اپلیکیشن اندروید را به شما آموزش دهیم.

Dj s.kr بازدید : 132 یکشنبه 16 اسفند 1394 زمان : 9:42 نظرات (0)

به گزارش دیجی دانلود به نقل ازسافت گذر، اطلاع از کلید های میانبر و به خاطر سپردن آنها سرعت کار با کامپیوتر را بسیار افزایش می دهد، به نحوی که بدون نیاز به دست زدن به ماوس و جابجاکردن نشانگرآن برروی صفحه دستورشما اجرا می شود، از سوی دیگر درصورتی که ماوس خراب شود و یا به هردلیل برروی دستگاه نباشد در کار شما اختلالی ایجاد نمی شود، همچنین به خاطر داشتن کلید های میانبر می تواند کار با لپ تاپ را نیز ساده تر کند.
از زمانی که ماوس به یکی از لوازم های جانبی مهم کامپیوتری تبدیل شد و رابط های کابری برای در ویندوز آسان شد، دیگر کمتر کسی برای رفتن به تنظیمات، بستن تمام برانامه ها و... از کیبورد استفاده می کند، یاد گرفتن کلید های میانبر نیاز به تجربه و زمان طولانی دارد که اگر دقت کرده باشید افراد مسلط به کامپیوتر برای سرعت بخشیدن به کارها از کلید های میانبر استفاده می کنند.

Dj s.kr بازدید : 135 دوشنبه 10 اسفند 1394 زمان : 11:42 نظرات (0)
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روز پیش سرویس پیام رسان واتس آپ پس از جشن هفتمین سالگرد تولدش به همراه یک میلیارد کاربر فعال، خبری بدی برای کاربران سیستم عامل های بلک بری و نوکیا داشت.
Dj s.kr بازدید : 165 شنبه 01 اسفند 1394 زمان : 17:11 نظرات (0)

ه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،اسمارت فون‌ Freedom 251 قرار است تا این افسانه را با قیمت پایینش به حقیقت نزدیک کند. شاید خنده‌دار باشد، اما خوب است بدانید که اسمارت فون 4 هسته‌ای جدید این کمپانی روز گذشته در هندوستان رسما معرفی شد! قیمت این دستگاه تنها 3.6 دلار است! یعنی چیزی نزدیک به 12 هزار تومان!

Dj s.kr بازدید : 143 شنبه 01 اسفند 1394 زمان : 16:51 نظرات (0)

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ازآنجایی‌که خبری از تأیید مشکل فنی در سرور تحت وب تلگرام گزارش نشده است، لذا کارشناسان حدس می‌زنند که نسخه وب روی آدرس https://web.telegram.org مسدود شده است.
 
با پینگ روی سرور تحت وب به آی پی فیلترینگ بر می‌گردیم(عکس زیر) که نشان از مسدود شدن این نسخه دارد.
 
بر این اساس کاربران با کلمه connecting  مواجه شده که بدون اتصال به سرور اصلی همچنان قطع می‌ماند.

Dj s.kr بازدید : 161 دوشنبه 16 آذر 1394 زمان : 10:58 نظرات (0)
به گزارش دریچه فناوری؛ گوگل کروم از ابتدای شروع کار خود گسترشی بی‌اندازه در بین کاربران داشت به‌ گونه‌ای که در دو سال اول شروع به‌کار خود تبدیل به پرکاربردترین مرورگر دنیا شد و اینترنت اکسپلورر را پشت سر گذاشت.

پس از اندروید ۴، کروم مرورگر پیش‌فرض اندروید بر روی بسیاری از تلفن‌های اندرویدی شد اما حالا محققان امنیتی ضعف‌های جدیدی از این مرورگر بر روی تقریباً تمام تلفن‌های اندرویدی یافتند که می‌تواند باعث واکنش و نگرانی گسترده‌ای در بین کاربران اندروید شود.
Dj s.kr بازدید : 147 دوشنبه 16 آذر 1394 زمان : 10:39 نظرات (0)

به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وقتی وارد اتاقش شدیم با رویی گشاده به استقبالمان آمد. خیلی در قید و بند پوشیدن لباس نظامی و تشریفات نبود. خودش با لبخند می‌گفت به فرزندانم گفتم روی سنگ قبرم فقط  بنویسید \"خادم الحسین حاج بهروز اثباتی\" چون این پست‌ها و لقب‌ها مثل سردار هیچ به درد آن دنیای من نمی‌خورد.\"

Dj s.kr بازدید : 127 پنجشنبه 14 آبان 1394 زمان : 13:51 نظرات (0)

مدیر تلگرام با عذرخواهی از ایران اعلام کرد: اظهار نظر وی درباره فیلتر شدن تلگرام در ایران عجولانه بوده و همچنین علت مسدود شدن اخیر برخی کانال‌های مستهجن را بیان کرد. مدیرعامل تلگرام در پیامی در توییتر اعلام کرد که اظهار نظر چند هفته گذشته وی مبنی بر اینکه دولت ایران تلگرام را فیلتر کرده ممکن است نادرست یا عجولانه بوده است. وی با عذرخواهی از ایران بابت این موضوع اعلام کرده که

Dj s.kr بازدید : 228 چهارشنبه 29 مهر 1394 زمان : 18:14 نظرات (0)

سلام دوستان خوبم لطفا درتلگرام با ما همراه باشید کانال ما دارای برنامه ها یجدید و به روز دنیا هست و همچنین ربات ما نیز دارای امکانات بسیاری از جمله ارائه برنامه های درخواستی هست منتظریم.

 کانال ما : @newapp3_ir

telegram.me/newapp3_ir

آی دی ادمین : @djskr

Dj s.kr بازدید : 242 جمعه 28 آذر 1393 زمان : 8:16 نظرات (0)

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ من در صفحه اجتماعی‌ام حدود ۵۰۰ دوست دارم اما هنوز هم تنها هستم، دوستان من هم همین را می‌گویند. همه ما تقریبا در شبکه‌های اجتماعی عضو هستیم اما هر روز بیشتر احساس تنهایی می‌کنیم.


Dj s.kr بازدید : 143 دوشنبه 07 مهر 1393 زمان : 22:39 نظرات (0)

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛  بيشتر تلفن هاي هوشمند با سيستم عامل هاي مختلف از قبيل اندرويد و ويندوز فون از شارژر‌هاي استاندارد

ميكرو يو.اس.بي استفاده ميكنند، فرقي نمي كند دستگاه هوشمند شما ساخت كدام شركت است، اتحاديه اروپا چند سالي است كه برند ها را موظف به رعايت اين استاندارد كرده است،

استفاده از شارژر ها با سوكت "micro USB" و حتي اپل براي اجراي اين دستورالعمل، آداپتور مخصوصي را ارائه كرده كه كانكتور مخصوص اپل را به ميكرويو.اس.بي تبديل ميكند.

امري كه مي تواند در نهايت به آسايش كاربرها براي شارژر سريع تلفن خود كمك كند، اما در حقيقت اين گونه نيست.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    نویسندگان
  • Dj s.kr
  • afshin 2kf
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 142
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 527
  • بازدید سال : 6,679
  • بازدید کلی : 55,979
  • کدهای اختصاصی

    الکسا

    ثبت سفارش تایپ و ترجمه newapp3.rozblog.com value